Hino-avto.ru

официальный дилер Hino Motors
4 просмотров
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд
Загрузка...

BMW M4 GTS 2016

BMW M4 GTS (2016, Купе)

Обзор BMW M4 GTS 2016

BMW M4 GTS – это произведение инженерного искусства BMW M GmbH, демонстрирующее неограниченный потенциал спортивного купе BMW M4. Динамичный образ и технологические решения, вдохновленные автоспортом, дают понять, что BMW M4 GTS создан с прицелом на гоночный трек. Результат в 7 минут 28 секунд – время круга BMW M4 GTS на Северной петле Нюрбургринга, самой сложной гоночной трассе в мире – открыто заявляет о выдающихся возможностях новой спецверсии. Самый быстрый из всех BMW M4, новый BMW M4 GTS способен постоять за себя и на дорогах общего пользования. Подразделение BMW M GmbH запускает ограниченную серию M4 GTS в количестве 700 автомобилей, приуроченную к 30-летнему юбилею модели BMW M3.

«BMW M3 GT, BMW M3 CSL, BMW M3 GTS и BMW M3 CRT – мы много лет выпускаем специальные версии автомобилей из нашей среднеразмерной линейки, и сейчас эту традицию продолжает новый BMW M4», — отмечает генеральный директор BMW M GmbH Франк ван Мил. «Это демонстрация возможностей автомобиля, сертифицированного для дорог общего пользования. Владельцы BMW M4 GTS могут поехать на Спа-Франкоршам, Нюрбургринг, Лагуну Сека или другие гоночные трассы – например, на клубные заезды – и установить там такое время круга, которое поднимет планку на экстремально высокий для дорожных машин уровень».

Улучшенные характеристики за счет инновационного впрыска воды

В BMW M4 GTS используется рядный шестицилиндровый двигатель с турбонаддувом, заслуживший множество различных наград. Этот силовой агрегат практически идентичен тому, что устанавливается в гражданские BMW M3/M4, и дополнительно оснащен инновационной технологией впрыска воды, обеспечивающей ощутимую прибавку мощности. Система впрыска воды поднимает отдачу двигателя до впечатляющих 368 кВт/ 500 л.с. и увеличивает крутящий момент до 600 Нм, сохраняя топливную экономичность и уровень выбросов CO2 на уровне купе BMW M4 (8,3 л/100 км, 194 г/км). BMW M4 GTS способна разгоняться с места до 100 км/ч всего за 3,8 секунды и набирать максимальную скорость 305 км/ч (ограничена электроникой).

Облегченная конструкция и внимание к деталям

Интеллектуальная облегченная конструкция позволила инженерам отделения BMW M ограничить снаряженную массу автомобиля отметкой в 1510 (DIN) килограмм. Выдающаяся энерговооруженность в 3 кг/лс обеспечивает великолепную базу для высокоскоростного вождения. Применение более легких решений в конструкции можно обнаружить даже в неприметных с первого взгляда деталях. Усиливающая торпедо поперечная труба выполнена из карбонового волокна. Из усиленного карбоновыми волокнами пластика изготовлены заново спроектированный капот, крыша и регулируемый передний сплиттер. Заднее регулируемое антикрыло также вырезано из этого легкого, но прочного высокотехнологичного материала, и зафиксировано на карбоновой крышке багажника. Работая заодно с карбоновым диффузором, расположенным под задним бампером, антикрыло оптимизирует воздушные потоки и снижает подъемную силу на задней оси. В выпускной системе применен титановый глушитель, который на 20% легче базового.

Высокопроизводительное оборудование для лучших результатов

Семискоростная трансмиссия M Double Clutch Transmission (M DCT) входит в стандартное оснащение и выбирает оптимальные передаточные числа для каждой дорожной ситуации без разрыва потока мощности. Программа переключения Drivelogic и функция Launch Control перенастроены в соответствии с увеличившейся отдачей двигателя. А шины Michelin Pilot Sport Cup 2 адаптированы специально для BMW M4 GTS и обеспечивают автомобилю образцовое сцепление с дорогой и оптимальную обратную связь в поворотах.

Инновационное OLED-освещение, не имеющее аналогов в мире

Инновационные задние фонари, выполненные по технологии органических светодиодов, дебютируют в серийном производстве на модели BMW M4 GTS. Сверхтонкая конструкция органических светодиодов и возможность активировать отдельные световые модули открывают новую эру в автомобильном освещении исключительной точности.

Эксклюзивный интерьер, вдохновленный автоспортом

Карбоновые ковшеобразные M сиденья для водителя и пассажира следуют философии снижения веса. Они примерно на 50% легче, чем спортивные кресла в купе BMW M4, обеспечивают идеальную посадку за рулем и позволяют совместить необходимый в длительных путешествиях комфорт с высоким уровнем боковой поддержки. На месте задних сидений установлена полка из усиленного стеклопластика и задняя карбоновая панель, изготовленная по технологии сэндвич. Оба элемента отделаны Алькантарой и вместе позволяют уменьшить вес примерно на 40%. Опциональный пакет Clubsport Package поможет довести сходство BMW M4 GTS с гоночным автомобилем до степени смешения. Он включает в себя установленный за сиденьями полукаркас безопасности цвета Acid Orange, шеститочечные ремни в гоночной спецификации, а также систему пожаротушения.

BMW M4 GTS это трековый монстр с водяным впрыском и правом водить на дорогах [Фотогалерея]

Просто добавь воды: M4 GTS охлаждается благодаря небольшой дозе H2O.

Да, BMW M4 GTS имеет громадноей гоночное заднее крыло, достаточно специальных кузовных элементов и тюнинговых наворотов, чтобы заставить ребят из Mansory (знаменитое немецкое тюнинговое агентство) смотреть дважды и убедиться, что в нем стоят настоящие гоночные сиденья с шеститочечными ремнями безопасности. Однако по настоящему интригующим является то, что скрыто под капотом: Этот ограниченный выпуск, классического производительного купе BMW резко подпрыгнул в табели о рангах, благодаря водяному впрыску.

Итак, BMW заявляет, что водяной впрыск это нечто из магического арсенала заимствованного из авиации, благодаря чему увеличивается производительность, сокращается уровень выбросов и износ всего, что только входит в контакт с выхлопом двигателя, включая турбины. И все это так и есть. по крайней мере в теории. Кстати, возможно наследие прошлого заставило BMW обратиться к авиационным технологиям, ведь в свою бытность компания былаодним из лучшихпроизводителей авиационных двигателей.

Водный впрыск работает именно так, как и можно понять из названия: На M4 GTS используются три форсунки для впрыска воды прямо в камеру всасывания. Вода быстро испаряется, снижая температуру поступающего воздуха, что независимо от интеркуллеров позволяет снизить температуру на 27 градусов; следовательно, турбины могут без риска работать на более высокий наддув, и это не считая значительного снижения выбросов NOX и других вредных веществ в выхлопе.

(В данном случае систему питает система питается от 5-литрового бака. Автомобиль достаточно «умен», чтобы автоматически снизить производительность, если бак окажется пустым).

Если бы инженеры BMW разрабатывали бы двигатель с чистого листа,то они смогли бы создать так, чтобы он работал при более высокой степени сжатия. Однако здесь, 3.0-литровый I6 работает при 10.2:1 – также, как и у стандартного М4.

Даже при этом, благодаря H2O производительность значительно подскочила: 493 л.с. при 6,250 об/мин и 599 Нм в диапазоне оборотов 4,000-5,500 об/мин. Для сравнения у стандартного М4 мощность равна 425 л.с. и 550 Нм крутящего момента. Время разгона с 0 до 100 км/ч сократилось до 3.8 секунд, а максимальная скорость 305 км/ч. Данные по расходу топлива пока не сообщаются.

Чего не видно на фото: Огнетушитель. Фото BMW.

Автомобиль поставляется только с автоматической трансмиссией с двойным сцеплением, однако как оказалось, семиступенчатый автомат неплохо подошел и для трека; Время круга купе BMW M4 GTS на Нюрбургринге составило 7-минут 28-секунд. Специальное гоночное оборудование включает специальный для M4 GTS настраиваемый в трехсторонне регулируемую систему коиловер подвески (коиловеры, особые амортизаторы в пружинах), плюс управляемость и сцепление настроенное конкретно под этот автомобиль.

Гоночная тема подтверждается и в салоне, откуда вообще убрано заднее сиденье, и где установлены тканевые петли вместо дверных ручек и огнетушитель позади сидений, будем надеяться что он никому не понадобится.

Кстати, М4 с водяным впрыском ранее в этом году начал служить как сейфти кар (автомобиль безопасности) на MotoGP, чем BMW намекнул, что эта технология может проникнуть и на серийные автомобили, в какой-то момент. Выпуская M4 GTS, BMW заявил, что они сделали первый серийный дорожный автомобиль оснащенный двигателем с водяным впрыском.

Читать еще:  Концепт кар маруся

Сообщается, что будет выпущено всего 700 экземпляров M4 GTS, так что, если хотите стать владельцем одного из них, нужно пошевелиться.

Фотогалерея: купе BMW M4 GTS 2016

Настоящий гоночный интерьер. Фото BMW.

Огнетушитель в салоне добавляет гоночного антуража, хотя здесь он установлен не для красоты. Фото BMW.

2016 BMW M4 GTS First Drive Review

Hitting Reset: M Places the Ultimate Back in Driving Machine

See all 35 photos

Numbers. When it comes to the 2016 BMW M4 GTS, there are a whole plethora of them for you to stuff into your head. But which one is most important to chew on? We can start with exclusivity. A total of 700 are being made, 300 are coming to the United States, and all are sold out. There’s also price: $135,195, before options. That’s more than $100K dearer than the entry-level 3 Series. A no-option, regular-flavor M4 starts at five bucks under $67K. What about power? Thanks to a 5.0-liter tank mounted under the trunk, the 3.0-liter, water-injected, twin-turbo, inline-six produces 493 horsepower and 443 lb-ft of torque. (Much more on that injection system below.) Then there’s the number of ways the dampers can be adjusted (six for low-speed compression, 14 for high-speed compression, and 16 for rebound), the 20 millimeters of adjustable ride height, the 190-mph top speed, the claimed 1.4 g’s of grip, and the sprint from 0-62 mph in 3.8 seconds, which could very well equate to a 0-60 time of 3.5 seconds. Or less. But I think the most important number is 7:27.88.

What do the Porsche Carrera GT, McLaren MP4-12C, and the Ferrari 458 Italia have in common? They all went around the Nürburgring Nordschleife slower than the 2016 BMW M4 GTS. Crazy, right? I thought so, too, when I heard about it. But lo and behold, at the Circuit de Barcelona-Catalunya racetrack in Spain, BMW had a video of said 7:27.88 running on a continuous loop. You want to know the crazy part? The driver made two mistakes (that I noticed) and probably cut half a second off an even better time. The big point is that those three mid-engine supercars are exactly that—the kind of exotic vehicles that should mop the floor with any car that began life as a 3 Series. But here we are. The M4 GTS beat them. How?

See all 35 photos

See all 35 photos

Let’s just go ahead and start with that water-injection system. Yes, water! Essentially, above (approximately) 5,000 rpm, water is sprayed into the intake plenum via three injectors. (They’re actually steel-tipped diesel injectors.) The water evaporates instantly, cooling the post-intercooler air by about 80 degrees to around 115-120 degrees. And yes, if it is really cold outside the intake temperature can drop even lower. Since air gets denser as it gets cooler, power goes up because there’s more oxygen in the air/fuel mixture. BMW is also able to increase turbo boost pressure by 4.3 psi, further bumping power. The total system power boost is 49 horsepower over the 444 hp M4 Competition package to 493 SAE, and that’s probably underrated. Torque is up, too, from 406 lb-ft in the regular M4 to 443 lb-ft in the GTS. Now, I’m sure you have plenty of questions about the H2O-injection. Here are all the ones I asked.

What if you run out of water? Then your M4 GTS makes 444 hp. How long does the water last? BMW smartly keyed the tank’s volume to the gas tank, so on track you’ll have to replace the 5 liters (1.3 gallons) of water every time you fill up with premium. On the street, if you drive like a sane person, you’ll never have to refill the tank because you’ll never go above 5,000 rpm. If you drive like, well, a BMW owner/Motor Trend editor, figure you’ll have to refill it every five to six tanks of gas. Yes, there’s a warning message to let you know when you’re low. Distilled water only, please. What happens if you use regular water? The calcium and other minerals will build up over time and clog the stainless steel plumbing. What if it freezes? There’s a scavenger pump that clears out the injection system every time you turn off the car.

See all 35 photos

What if you add methanol or other drag racy type fluids? I posed this question to the CEO of M, Frank van Meel, who smiled big and then said, «We recommend distilled water only.» I re-posed that question to Jürgen Poggel, the head of M engine development. He told me that if alcohol is detected, the car goes into a limp mode. I’m not sure if I believe Jürgen on that last bit. I then asked him why water? More specifically, where’d they get the idea for water-injection? Poggel explained that although he and his team were aware of production water-injected cars in the past (Oldsmobile Jetfire, Saab 99 Turbo), the M team figured there had to be some major downside beyond just running out of water. «Turns out, there was not!»

Now look, the water-injection system is going to be the big story when it comes to the M4 GTS. But I drove the car, and you know what? A moderate bump in horsepower is the least interesting piece of the puzzle. The dampers are new and multiway adjustable with hundreds of possible combinations. I was only permitted to drive the M4 GTS on the track, so the suspension was set to what M felt was the best for track duty. The splitter and wing were both set for max downforce. Back to the suspension, the lower front control arms are new, allowing for a sportier suspension geometry—more caster and camber—for the turning wheels.

See all 35 photos

See all 35 photos

Much lightweighting has taken place; the M division has liberally borrowed from the brand’s expertise with carbon fiber. For instance, the door panels from the regular M4 have been replaced with the same carbon-fiber-reinforced plastic the i3 is built out of. I should point out that there are now M-liveried door pulls—pretty cool. Additionally, the wing, the diffuser, the splitter, the hood, the trunk, and even the driveshaft are all made from carbon fiber. Meanwhile, the divider between the cabin and the trunk is made from fiberglass. The splitter and wing, as mentioned, are multiway adjustable and provide real, actual downforce: 63 pounds up front and 210 pounds at the rear at 186 mph. Also, the titanium exhaust system weighs 20 percent less than standard.

Now, those of you who have been drooling about the GTS since BMW first announced it already know that there’s a Clubsport option that adds lightweight carbon seats, a half rollcage, and a fire extinguisher. The bad news is that in America, that’s not an option. Which is partially a pity because those seats are in fact excellent. No, because of crash regulations, all 300 cars bound for our shores get lightened versions of the existing M4 seats. However, the cars also all get the orange faux-rollcage. Those of you into racing no doubt know that a half rollcage like this—a cute place to mount shoulder belts—does close to nothing in the event of an accident. So why are the cages automatically included on all U.S.-bound cars? Liability. As in since there’s no rear seat, ergo no rear seat belts, the cage prevents human beings from riding back there. Worse, despite all those weight-saving measures, the additional heft from all that steel tubing means the GTS weighs 12 pounds more than the standard M4. We don’t get the fire bottle, either. If you’re worried about weight, you can choose to get the optional carbon-fiber rimmed wheels that trim the weight by another 15 pounds. But there’s no need to worry.

Читать еще:  10 самых дорогих и роскошных автомобилей мира

See all 35 photos

Here’s the good news: This is the best BMW I’ve ever driven. Quick ways to describe the M4 GTS: playful, progressive, predictable, confidence-inspiring, balanced, tight, and most important, fun. I can’t stress that last descriptor enough: fun. Remember when cars were fun? Someone at M does, too. As the numbers all attest, the GTS is capable, as well. On one lap I snuck a peek at the speedometer at the end of the front straight and saw 155 mph. Yes, I stomped hard on the big carbon-ceramic brakes and shed enough speed to make the corner. Many cars could have done what I accomplished in the GTS, but I’m hard-pressed to think of many that would have left as big a smile on my face. Why so big? Because of the way the M4 GTS yawed its way through the corner. Not just that corner, but all the corners. The GTS offered up the perfect mix of slip angle and traction; I always felt in control even though the car didn’t feel rigidly bolted down the way the regular, not so fun M4 does. Also of note, unlike the regular M4, the power curve isn’t flat, and it doesn’t plateau. Instead, it actually peaks, which just feels so much better. Oh, and it sounds five times better. Maybe 10. Bottom line, the new GTS is an incredibly impressive machine. It’s sweet. I’m calling it sweet. I really dig it man, big time.

This is the fifth generation of super-exclusive top-shelf M3s that the M Division has cranked out. And yes, now it’s an M4 instead of M3. We’re over it. They are, in chronological order, the E30 Sport Evo, the E36 GT, the E46 CSL, the E90 (E92) GTS. Sadly, we American types never got our hands on any of them. Instead of focusing on past poor decisions, let’s instead slap BMW and the M Division on the back for giving the U.S. not only the F82 M4 GTS but also the largest share (300 units) of the total production (700 worldwide). Also, Canada gets 50 of ’em, so North America gets half. Go New World, go! Here’s the rub—aside from the nosebleed price tag—all 300 units earmarked for the U.S. have already been sold. My advice to BMW? Build more. Thing is, they won’t. My advice to you? Keep an eye (and a big checkbook) out for a slightly used M4 GTS in the near future, as some are sure to show up. As for how to afford one, well, try marketing some BMW-branded distilled water.

2016 BMW M4 GTS
BASE PRICE$135,195
VEHICLE LAYOUTFront-engine, RWD, 2-pass, 2-door coupe
ENGINE3.0L/493-hp/443-lb-ft twin-turbo DOHC 24-valve I-6 with water injection
TRANSMISSION7-speed twin-clutch
CURB WEIGHT3,600 lb (est)
WHEELBASE110.7 in
LENGTH X WIDTH X HEIGHT184.6 x 73.6 x 54.4 in
0-62 MPH3.8 sec (mfr est)
EPA CITY/HWY/COMB FUEL ECON16/23/19 mpg
ENERGY CONSUMPTION, CITY/HWY211/147 kW-hrs/100 miles
CO2 EMISSIONS, COMB1.05 lb/mile
ON SALE IN U.S.Sold out!

Watch a BMW M4 DTM race car on the track right here:

BMW M4 GTS 2016 review

The BMW M4 GTS touches down in Britain, and the ultimate M car wows us all over again

The fact the GTS costs twice as much to buy as a standard M4 is largely insignificant. The car is already sold out, but those who managed to get their hands on one can proudly announce they have the keys to the best BMW M car for a generation. It’s sharp, focused and fast, while the perfectly judged ride is merely the icing on this very expensive yet beautifully crafted cake.

We drove the amazing BMW M4 GTS on track a little while back, and while we were blown away by the sorted chassis and bonkers soundtrack. Now, though, we’ve finally given the car a go on British roads to find out if it performs as admirably on our pitted and scarred tarmac as it did on a silky-smooth Spanish circuit.

The M4 GTS is destined to be a rare car — only 30 are coming to the UK, out of just 700 in total. That certainly makes it exclusive enough to guarantee sky-high residual values — we expect plenty of these cars will be living the life of luxury in heated garages for most of the time. For those lucky owners who actually plan to drive the car, they are in for a treat.

More reviews for 4 Series M4 Coupe
Car group tests
  • BMW 4 Series vs Audi A5 vs Lexus RC
  • Kia Stinger vs Volkswagen Arteon vs BMW 4 Series
In-depth reviews
  • BMW M4 (2014-2020) review
  • BMW 4 Series Coupe (2014-2020) review
Road tests
  • New BMW 4 Series 2020 review
  • New BMW M440i xDrive 2020 review
Used car tests
  • Used BMW 4 Series review
  • Top 10 best M cars

Fire it up and the GTS sounds unlike any M car that has gone before it. The titanium exhaust is 7kg lighter than the standard set-up and it’s louder, too, with an addictive bark that amplifies as the revs rise.

Under the bonnet sits a slightly tweaked version of the standard car’s 3.0-litre twin-turbo straight-six engine, with power turned up from 425bhp to 493bhp. This is achieved by employing the same clever water-injection technology first seen on the MotoGP M4 Safety Car we drove in April last year. It works by spraying water into the air chamber to reduce intake temperatures, allowing higher boost pressures and more power.

As a result, the M4 GTS rockets from 0-62mph in just 3.8 seconds and on to a top speed of 190mph. Traction is impressive, too, which isn’t something that could be said of the standard car.

Along with the engine upgrades, BMW has revised the chassis, springs and dampers to provide a more rewarding driving experience. The front track has been widened, and adjustable coilovers sit in place of the normal springs. The anti-roll bars are specially made for this car, too.

On track, we decided the range-topping M4 was a “deeply impressive and hugely entertaining car” that felt “a world apart from the base model”. Yet we were concerned about whether it could cope with the ruts and ridges on UK roads.

Thankfully, it can. It’s actually the most composed M4 to date, offering poise and adjustability on all surfaces. While the normal coupé had a tendency to bite with snap oversteer, the GTS just grips.

Читать еще:  Характеристики Mercedes GLE / Мерседес

It’s even comfortable on longer motorway journeys. Some track-focused road cars will send shakes down your spine every time you hit a tiny pothole, but the M4 is supple in comparison. Few owners will use the BMW to commute, although it’s a perfectly feasible option should the need ever arise.

Carbon-ceramic brakes have been added to the package, too, permitting fade-free stopping power corner after corner. There’s plenty of feel through the pedal, which lets you scrub speed at an alarming rate.

Every inch of the GTS appears to have been aimed at keen drivers. So it may come as a surprise to learn that this very special car is only available with BMW’s seven-speed dual-clutch auto gearbox.

Still, the shifts are instant and immersing, giving you complete control in Sport or Sport+ mode. Plus, it’s remarkably characterful, and we doubt any owner will mourn the lack of a manual gearbox when they see how perfectly the DCT suits the car.

Inside, the fixed bucket seats hold you firmly in place, while the thick Alcantara steering wheel feels great. Rear seats have been thrown out to reduce weight, as have the standard bonnet, roof and tailgate. All three have been replaced with carbon-fibre alternatives, so the GTS weighs around 30kg less than the standard M4.

STREET LEGAL RACE CAR.

The BMW M4 GTS is the track tool of BMW M vehicles.

  • Watch video

  • Watch video

As a track tool with road-approval and a lot of power, the BMW M4 GTS could be described as radical. However, this would not do justice to the 2016 BMW M vehicle, which was limited to 700 units. Instead, the sports coupé should be described as “consistent”. Here, state-of-the-art technology from motorsport has been implemented in a vehicle that excels both on the race track and on the country road with the highest levels of performance – and at the same time being able to stand up to any kind of opponent. But first things first.

5 TOP FACTS:

  • 01 Max. output 368 kW (500 hp)
  • 02 Performance-enhancing water injection
  • 03 Top speed: 305 km/h
  • 04 Nürburgring lap time: 07:28 minutes
  • 05 700 units were built

COMMITTED TO TRADITION.

The BMW M4 GTS is currently the fastest representative of a whole series of extreme BMW M special models such as the BMW M3 GT (1994), the BMW M3 CSL (2003) and its direct predecessor, the BMW M3 GTS (2009). Once again, it takes the BMW M philosophy to the top: marrying exceptional performance with maximum race track performance, combined in a vehicle that can be driven on public roads.

INNOVATIVE ENGINE TECHNOLOGY.

A considerable proportion of the overall performance of the BMW M4 GTS – as should be the case with a BMW M – is down to its engine. The award-winning inline 6-cylinder 3.0-litre turbo engine from the BMW M3 and BMW M4 receives its ultimate refinement in the GTS. Not only have the engine characteristics and response behaviour been optimised – but its use of an innovative water injection system gives the engine a significant performance boost. With 500 hp and a maximum torque of 600 Nm, the BMW M4 GTS can reach 100 km/h in an impressive 3.8 seconds.

  • Learn more about the innovative water injection

OUTSTANDING POWER TO WEIGHT RATIO.

To get as close as possible to the power to weight ratio of a racing car, the BMW M4 GTS has a large number of carbon elements. The bonnet, boot lid, roof, rear diffuser, adjustable front splitter and adjustable rear wing are made of this particularly lightweight high-tech material. The highlight in the engine compartment is the carbon precision strut, which reinforces the entire front end of the vehicle and thus significantly improves steering precision.

3.0 kg/hp

is the power to weight ratio of the BMW M4 GTS.

LIGHTWEIGHT INTERIOR.

The developers have not only attached great importance to lightweight construction in the exterior. The interior also had to meet the strict requirements set during the development of the vehicle: carbon bucket seats, a lightweight centre console, the rear bench trim with lightweight luggage compartment partition wall. As well as this, it also includes a special lightweight door and side panels with door pull loops to complete the purist equipment. The M Sport steering wheel, with its ’12 o’clock’ marking, further emphasises the BMW M4 GTS’s motorsport character.

Шины и диски для BMW M4 2016 M4 GTS F82/F83, размер колёс на БМВ М4 M4 GTS F82/F83

Подбор шин и дисков по автомобилю BMW M4 2016 M4 GTS F82/F83:

Шины для BMW M4

Штатный размер

Тюнинг

Диски для BMW M4

Штатный размер

Тюнинг

Параметры дисков

Наиболее популярные модели шин для BMW M4

В данный момент для автомобиля BMW M4 на Мосавтошине присутствует 100 модификаций шин со средней оценкой 4.42/5. Добавить свой отзыв.

Услуги по ремонту:

  • Замена масла в трансмиссиях и мостах BMW M4
  • Замена свечей в BMW M4
  • Диагностика тормозной системы BMW M4
  • Замена тормозных дисков BMW M4
  • Замена колодок BMW M4
  • Замена тормозных суппортов BMW M4
  • Промывка топливной системы BMW M4
  • Замена стоек переднего стабилизатора BMW M4
  • Замена рычагов подвески BMW M4
  • Замена шаровой опоры BMW M4
  • Замена пыльников ШРУСа BMW M4
  • Замена воздушного фильтра BMW M4
  • Замена салонного фильтра BMW M4
  • Замена топливного фильтра BMW M4
  • Диагностика кондиционера BMW M4
  • Антибактериальная обработка кондиционера BMW M4
  • Заправка кондиционера BMW M4
  • Замена кислородного датчика BMW M4
  • Полная летняя диагностика BMW M4
  • Полная зимняя диагностика BMW M4
  • Шиномонтаж BMW M4
  • Замена ламп BMW M4

Подбор шин и дисков для автомобиля BMW M4 2016 M4 GTS F82/F83

Подбор шин и дисков для автомобиля BMW M4 M4 GTS F82/F83 2016 гарантирует отсутствие проблем, возникающих по причине ошибок, которые допускаются автовладельцами при самостоятельном выборе таких изделий. Зачастую это вызвано отсутствием необходимых знаний, как правило, об их технических характеристиках. Именно этим во многих случаях объясняются не только сложности при установке шин и колесных дисков, но и ухудшение управляемости, увеличение расхода топлива и снижение динамических качеств. Применяемая в интернет-магазине «Мосавтошина» система поиска шин и дисков использует в своей работе обширную базу данных обо всех современных грузовых и легковых автомобилях. Для ее полноценного применения пользователю нужно знать всего лишь марку, модель, год выпуска и модификацию собственного транспортного средства.

Обращаем ваше внимание на то, что данный интернет-сайт носит исключительно информационный характер, вся информация носит ознакомительный характер и ни при каких условиях не является публичной офертой. Подробную информацию о наличии и стоимости указанных товаров и (или) услуг уточняйте у менеджеров отдела клиентского обслуживания.

Москва
Огородный проезд, 9Ас1
8 (495) 989-14-12

Авиамоторная, 65с1
8 (495) 989-14-12

Подольск
Быковская, 11
8 (495) 989-14-12

Ногинск
5-я Доможировская, 4
8 (495) 989-14-12

Санкт-Петербург
Рабочая, 7Л
8 (812) 242-81-10

Екатеринбург
Таганская 77
8 (343) 288-72-78

Уфа
Новоуфимская, 18
8 (347) 229-47-33

Архангельск
Дачная, 59
8 (8182) 60-88-18

Северодвинск
Южная 134
8 (8184) 54-87-78

голоса
Рейтинг статьи
Ссылка на основную публикацию
ВсеИнструменты
Adblock
detector